Minisssko biz de 32. haftada 2 kgyduk 😊 nst 6. kata yeni taşınmış. Doğumhane ve odaların olduğu katmış, görünce heyecanlandım. 15-20 dk sürüyor çekim, 66 TL ödedik.
Doğum için 39. haftayı görmeye çalışırız, 15 inden sonra alırız dedi. Daha önce sorduğumda da böyle demişti.