Egemen_ozgur_annesi Nrglesim2 sekiz aylık olacaksın canım. Sen son regl tarihini say işte kaç ay geçmiş. Hafta hesabı karışıyor. Son regl tarihinin üzerine 9 ay sayıp 1 hafta ekliyorsun o gün tam 40 hafta oluyor. Ben ilk çocuğumda öyle doğum yapmıştım. Tahmini doğum tarihleri de hep öyleydi. Sezeryan oldum ama suyum geldi açılma olmadı ondan yoksa tam tarihiydi
saresk Eğer size yardımcı olacaksa, bende böyle bir çizelge var. Haftalık olarak kaçıncı ayda olduğunuzu görebiliyorsunuz.
[silindi] Nrglesim2 @Nskyhn bu arkadaşımızda aynı bakalım kimin kızı erkenden gelcek kiminki inat edicek çıkmamak için🤭
[silindi] Nskyhn evet bu ay bitince gergin günlere merhaba🏃♀️ Nrglesim2 aynen bencede bakalım kim birincilikle bitircek şaka bi yana sağlıkla kavuşuruz inşallah yavrularımıza 🥰