_akalin3 Kızlar hani şu dayanamıcak sancı oluyor ya o kısma kadar en en fzla kac cm acılıyor herkesınkı emınımkı farklıdır kimş bir cm de kimş yedıde hisşseder ama merak ettım
PapatyaAnnesi29 _akalin3 kuzum dediğin gibi kişiden kişiye değişiyor o şöyle diyim ilk dopumum da 14 saatte suni sancı ile açılmam gerçekleşti suni sancıyı taktıkları da 1 cm açılmam vardı 14 saat sonun da oğlumu kucağıma aldım ♥️
kelebek_17 _akalin3 ben 4 cm de dayanamıyorum epidural yapın diye ağlıyordum. suyumu patlattı anında 8 cm oldu. 2 tane de ağrı kesici yaptırdı çok rahatladım.
tubasd _akalin3 en son noktada kontrole aldilar ozaman acilma tamdi ve dogum oldu kisa bir sure sonra. oncesindede sanci var tabii ama son dedigin yerde dogum oluyor Allahin izniyle 🌸
kelebek_17 tubasd yok epidural olmadım. suyumu patlattığı anda 4-5 cm birden açılma oldu epidural yetişmez dedi. ağrı kesici yaptırcam çok rahatlıycaksın dedi. gerçekten bana nefes aldırdı 2 ağrı kesici. sonrasında yarım saat sürmüştür bebeğimin gelmesi.