Tulayyyy Kızlar selam 27 haftalık gebeyim son iki gündür bir şeyler yedikten sonra nabzım artıyo ve tansiyonum düşüyor. Yemek yemek eziyet haline geldi, aynısını yaşayan var mı?
Canankk Tulayyyy benım de oyleydı kan dusuklugune bagladı doktorum kan ilacımı gunde 1 den 2 ye cıkardık sımdı bıraz daha rahatım cok sukur. Tahlillerinızde dusukluk varsa doktorunuzla ılac dozunuzu ayarlayabilirsiniz.
Tulayyyy silapolat yaa evet benimde 125 e çıkıyo hemen yatmam gerekiyo doktorum her şeyin normal olduğunu söyledi ama bu böyle devam ederse yanarızzzz