Benim ilk aşılamamda herkes bana cok umut veriyorlardı sürekli üstüme düşüyorlar di her yataktan kalkmama bile izin vermiyorlardı ama test günü negatif i öğrenince eve gelip hüngür hüngür ağlamstm bu ikinci aşılamamda ise hiç kimseyle konuşmuyorum hele ki bana umut verenler le hiç normal yasnatima devam ediyorum. Kalkıyorum yemeğimi felan da ypyyrm