mommyinthefuture bu süreçte hassas olduğumuz için üzülebiliyoruz ☹️Bana da doktorum aşılama gününe kadar modum yüksekti o gün tüp bebek merkezinde beklerken olumsuz sonuç alanları gördüm etkilendim ve odasına girdiğimde ağlamamı kesemedim,bana şey dedi şimdiden BM’yle ağlarsan çok zorlanırız ben sana aşılamadan kesin sonuç alırız demedim sonuçta oranı belli kendini buna hazırlaman gerekir olursa tutarsa da ne mutlu dedi