Evet tüp bebeği henüz denemedim ama çok yoruldum sağlıklı iken her ay o masaya çıkmaktan yoruldum psikolojim bozulacaktı artık O yüzden bıraktım isterse olsun herhangi bir çaba göstermeyi düşünmüyorum sizler için de bol şans diliyorum hep dualarımdasınız her biriniz