Doğmamakta kararlı bir kızım var ağrı sancı açılma yok her şey gayet normal ilerliyor aslında nişanım geldi fakat suyun gelmesini bekliyorum 40 haftalık olmak tedirgin ediyor ama sanırım telaş yapılacak bir şey değil umarım doğururum yüküm ağır artık zorlanır oldum Allah cümlemizi kurtarsın 🙏😇