Arkadaslar 29 haftalik gebeyim. 5 gundur covid ile savasiyordum ama bugun biraz sancim olunca hastaneye geldim nts ve alttan parmakla mudahale ile sanci ve acikligima bakildi su an yatis verildi takip edilicem. Lutfen dua edin bir sey cikmadan evimize donebilelim. Aglamaktan icim disima cikti desteklerimizi esirgemeyin ne olur