Baliminannesii https://ibb.co/5RkQFXh https://ibb.co/7yLRmK1 Kızlar geçenlerde yazmıştım kolum yandı diye ve bu şekilde oldu son hali devamlı kabuk oluyor atıyor ama kalın bir tabaka oluşuyor sanırsam iz kalacak kremde kullanıyorum Sağlıocağı doktoru yazdı ama fayda etmedi sanırsam naprsam geçer kolum bu şekilde iz kalsın istemıyorum bildıgınız birsey varmı
ElizzMom Baliminannesii benimde böyle kolum yanmıştı. Madecassol krem kullandım. Eğer kullanmasaydım bence olduğu gibi iz kalırdı. Ama düzenli olarak kullandım çok az belli oluyor hiç yok gibi.
Hanife47 Baliminannesii kırmızı iğneyle sarı merhemi karıştır iz mız kalmaz Allah’ın izniylr ablamın yüzüne kaynar su döküldü annem hemen bu karışım merhemi sürmüş maşallah ne iz kaldı ne bişi
Baliminannesii ElizzMom tamam canım yarın eczaneden alıp hemen kullanmaya başlıyım gebelıkte bir sıkıntı olmaz demi ılacın kullanmak için siz hamıleykenmı kullandınjz
ElizzMom Baliminannesii ben hamile değildim ama alırken eczacıya sor istersen bi. Ama krem hücre yenileyici olarak geçtiği için iz kalmıyor oyüzden kullanmanı öneririm 😊
Hanife47 Baliminannesii https://imgyukle.com/i/nVpS78 canım bu zaten eczaneye sorarsan sarı merhemide kırmızı iğneyide karışım yapıp verir