sifadmry Arkadaşlar 15. Haftamda doktorum Demir takviyesine başladı zayıf olduğum için aç karnıma sabahları alıyordum ama 4. Günümde mide bulantısı karın ağrısı kabızlık şikayetlerim oldu ferro sanol Demir ilacı kullanıp bu yan etkileri olanlar var mı
Papatya1997 sifadmry vallahı bana doktorum içmek zorundasın dedı . O yüzden gün ıcınde canım ne zaman içmek ısterse o zaman ıcıyorum sabahları aç karnıma mıdem bulandırmıyor cunku
Yasemiiin- sifadmry ben de aynı ilacı kullanıyorum ama doktorum bunun yan etkileri olur o yüzden gece yatmadan iç demişti , şuan doğum yapmak üzereyim ve kullandığım andan beri hiç bir yan etkisini yaşamadım çok şükür. Doktoruna danışıp gece alabilirsin ilacı 🫶🏼
ogretmennanne sifadmry ben devamlı ferrosanol kullandım eczası bana tok karnına kullanmamı söyledi hiç sıkıntı çekmedim öğleye doğru kahvaltıdan sonra yutuyorum kan için önemli ilaçlardan olduğu için mutlaka yutulması gerekiyor demişti doktorum
Gzmnk Bende gece yatmadan önce içiyorum midemi etkilemiyor. Demir depolarını doldursn bir ilaç gerçekten etkili. Mutlaka düzenlş kullanın. Kabızlık giibi yan etkileri var ama Bebişlerimiz ve kendi sağlığımız için katlanacağız 🤗
Yaseminsyn sifadmry gece yatmadan önce içebilirsin sabah kalkıp içtiğimde bende çok kusuyordum ama tok karna içme yA sabaha karşı ya da geceden iç kabızlık içinde dubhalac kullanabilirsin doktoruna söyleyip yazar zaten bitkisel bişey
Qnl sifadmry bende de aynı etkiyi yapıyor ama ben progestan da içiyorum hep progestan yapıyor bulantıyı agrıyı sanıyordum :(
Afraaaa sifadmry bı bende bulantı yapiyo saniyodum gerçekten ağır bı ilaç sabah aç karnına olmasının etkisi de büyük tabi yalnız değilsin canm bende de oluyo