Kkkrks Kızlar bebeğim 5 günlük ve bezi pişik yaptı cildi çok hassas bu problemi yaşayan var mı aranızda ? Önerileriniz nedir hangi bez daha iyi
Gamzer Kkkrks Benim oğlumunda cildi çok hassas sleepy bio natural bize cok iyi geldi. Kullanmadiysan bi dene istersen canım
Dilek3358 Kkkrks ben kızıma ilk aylar hatta baya bir süre goon kullanmıştım içeriği temiz var yumuşacık
Adeninannesiii Kkkrks ben henüz kullanmadım ilk hamileliğim doğum yapıcam insallah, ama yakınlarımda kullanan herkes primanın genellikle pişik yapmadığını söylüyorlar
Ozenc_ Bende molfix iyi dediler diye molfix aldım istersen bi molfix dene ama pure soft var onlardan dene
Nisa1710 Kkkrks prima kullanıyorum bir de bebeğin altını temizlerken ıslak mendil kullanıyorsanız bırakın isterseniz onun yerine temizlemek için kremler var onlardan alabilirsiniz
Nisa1710 Kkkrks prima kullanıyorum bir de bebeğin altını temizlerken ıslak mendil kullanıyorsanız bırakın isterseniz onun yerine temizlemek için kremler var onlardan alabilirsiniz