Merhabalar ben 4 yıllık evliyim ve polikistik overim var. Adetimin üstünden 10 gün geçti test yaptım.. İlk kez bu ay hamile kaldığımı öğrendim ama 1 hafta sonra kan değerlerim düştü ve kanama oldu doktorlar kimyasal gebelik dediler. Başka da açıklama yapılmadı. Bir daha kimyasal olmaması için neler yapılmalı. Neden böyle oldu….