Dilan157 Merhabalar ben özel bi kliniğe gidiyordum gebeliğimjn başından beri doktorum özel hastanelerde anlaşmalı doğumu öyle yaptırıyoridi. Şuan 37+5 teyim dogum ücretin 5000 olduğunu söylemişti gecen hafta 15 inden sonra dogum ucretine zam geleceğini soyledi 6000 7000 arası olur dedi net Bi fiyat ta belirtmedi. Eşim bugün Bi arkadaşının eşinin özel hastane de doğum yaptığını ve hersey dahil 3500 TL odedigini söyledi bizim iki katı fiyat ödeyecek olmamiz aynı yerde olmamıza rağmen sırf doktor hastanenin doktoru değil anlaşmalı doktor diye bu kadar fiyat farkı olması üzdü:( ben o kadar para veremeyeceğim sanırım doktorumu değiştirmek zorunda kalacağım başına böyle bisey gelen var mı acaba doğuma az kaldı ve ilk gebeligim doktorumada alışmıştım ama o kadar para veremem:(
Gamzeeeelim Aynı durum bizdede var canım birden çok fazla zam geldi bende daha uygun yapan yer bakacagm doğum için bizmkde 7 bin TL normalde 5 bindi
Dilan157 Gamzeeeelim zam değil konu aslında doktorun bu kadar fazla ücret alması oysaki bilsek baştan böyle olacağını o doktor yerine başka doktor kontrolünde olurdum. Biz arada bu kadar fiyat farkının olduğunu bilmiyorduk:(
Gamzeeeelim Dilan157 öyle tabi güvendiğin tanıdığin doktorla doğum yapmak çok iyi son anda doktor değişikligi doğru olmuyor herşey çok pahalı malesef her geçen gün zam geliyor