Merhaba arkadaşlar dün gece çok fazla ağrım vardı, bugün muayeneye gittim. Bebeğin kilosu 2750, boyu 42 cm di. Herşey gayet güzel dedi doktorumuz haftası ile falan uyumlu. 6 Eylül kısmet olursa sezeryan doğuma gidiyorum. Gün alınca çok heyecanlandım. Size sormak istediğim şuan 35+2 deyiz bebeklerinizin kilosu nasıl acaba, kaç kg olur doğuma kadar merak ettim