Denize girmekte bir sakınca yok 3 ten 4 ten sonra girin diyorlar ama bir de benim doktorum 30 faktörlük bir güneş kremi kullan demişti , beslenmeye gelince tatil yaptığımız yerde çıkan yemeklerden et yemekleri baklagil yanına meyve yoğurt ayran böyle şeyler tercih etmiştim