Yesim96 Kızlar aranızda çatı muayenesi olduktan sonra doğuran var Mı doğumu tetiklediği söyleniyor🤷♀️
Kivircikgebe Yesim96 36. Haftamda yalancı sancı şikayeti ile acile gittim ilk kez alttan muayene etti ebe çatı muayenesi farklı mı oluyor bilmiyorum ama doğumu tetiklemedi çünkü açılmam da yoktu bebek de henüz yukarıda daha dedi 37 haftalığız şuan
Nis Yesim96 ben sancım basladıgında catı muayenesi yaptrmıstım zaten cocuk gelmeye meyilliydi bilemedm simdi😑 40+0
Hilal-95 Yesim96 37. Haftada baktı bana nışanım geldi 2 hafta bekledı oğlum 39 geldi herkes şok doğurucam diye bekledık hep hergün nışan gelen doğurur diye🤣
PapatyaAnnesi29 Yesim96 muane sonrası akşam nışanım geldi sabaha karşı suyum geldi sabah 9 da yayılım yapıldı suyum azaldığı için suni sancı ile gecesine oğlumu kucağıma aldım