Kızlar bişey sorucam 11 gün önce acile gittim şehir hastanesine doktora orada 32 haftalık olduğu söylendi bu günde devlet Hastanesi’nde 33 haftalık olduğu söylendi ben şimdi neye göre yapicam hesaplama kafam karıştı bu arada notmaldede adet düzensizliğim olduğu için tarihler karışık ilerliyordu