Hastaneden yazıyorum bu sabah başlayan düzensiz sancılarım yerini ağrıya ve ağlamaklı gözlere bıraktı akşam 8 de hastaneye geldim iki cm açılma War dedi nst de düzensiz sancılar çıktı 10.5 da tekrar nst ye bağladılar onda da aynı şekilde çıktı tekrar alttan muayene ettiler 3 cm açılma olmuş yatış verdiler sizden dua bekliyorum