KumsAlyaa Yok canım benim ,biliyorum kayıp yaşayınca insan hep bi sebep arıyor kendince , ama zaten rahmin normalde de progestan üretiyor ,yeterli gelmediği yerde daha fazla uretsin isteniyor , vajinadan aldığında hiçbir yan etki yaşamadan rahmine yardımcı olucan öyle düşün ❤️ yani 3 aydır midemden çok çektim balık yağı ,asprin ,folik asit bunlar bile beni mahvetti ki ,sen bı de sabah akşam progestan içtiğinden bahsediyorsun , daha yolun uzun doktorunla konuş tabi yine için rahat etsin ama midene de sana da yazık , en kötü progestani iğne olarak bile isteyebilirsin ama en guvenlisi vajinal demişti doktor