Hanımlar bu nasıl bişeydir yaşayanınız varmı bebeğime 6 aydan itibaren sağ kalçasında hafif gelişim geriliği var dendi bandaj önerdiler ama çıkık filan yok dediler iki ayrı doktora götrdüm ikiside kalçalarında yuva gelişim geriliği var denildi bu ne demek,kötü bişeymi yaşayan varmı bandaj kullanıyoruz şuan anlamadığım bi şekilde,,,çocuğumda şöyle bakarsan hiçbişey yok gayet hareketli yani anlamadım gitti