Merhaba, eşim sekiz yaşındayken ameliyat geçirmiş. Yumurtalıklarının biri kasığında , göbeğinin altındaymış. Ordan alıp aşağı dikmişler. Hala da biri diğerine göre yukarıda. Yarın sperm testi verecek ama yine uyuyamıycam meraktan. Böyle bir durum olan var mı? Eşi böyle olup hamile kalan kalamayan yada yakınlarınızdan duyduğunuz vs vs.. Ben bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ama konduramıyorum daha doğrusu, umarım içime bir nebze de olsa su serpen yanıtlar gelir… 4-5 aydır denemedeyiz..