Gzmnk ay benim gobus 9 aylik gibi ama illa insan 30 dan sonra ağrı yaşamaya başlıyor bel kaburga vs. Yani çünkü içimizde bir canlı büyütüyoruz ağırlaşıyoruz ve bebişimizin yeri kisitlandigi için baskı yapıyor buna engel olamayız ama en aza indirgemek için gereken neyse onu yapabiliriz ben zayıf olduğum için bide göbeğim çok erken çıktığı için çok ağrı yaşarım agirlasirim diye düşündüm ama herseye koşturuyorum yürüyüş yapıyorum yani kıpır kipirim çok şükür şuan 24 haftalığım ağrı yaşamama sebebim ise maden suyu bunu doktorlar öneriyor zaten ama yine de doktoruna belirt magnezyum ilaci verecektir herkes bir değil dışarıdakilere özenme kuzum yetrrki bebeğimiz sağlıklı olsun ilaci içince ağrın kalmaz 🥰