Uzun bi süredir göğüs ucumda açık komedon şeklinde ama ucu beyaz olan (sıkınca o beyazlık çıkıyor tabi ama yineliyor) bir dizi beyaz noktacık var sizlerde de var mı merak ediyorum normal bişey mi yoksa bi tek ben mi yaşıyorum bunu emzirirken sorun yaşar mıyım çözüm önerilerinizi bekliyorum 🥹