ozlem2794 Herkese selam kızlar bugün aşılama yaptıralım 7.gün oldu. Belimde ağrı var sanki adet olucakmış hissiyatı var sizlerde de böyle oldu mu??
Lifeee ozlem2794 Gokcegoktug @“Ayse98a” Benim üç gün sonra aşılamamın sonucu kandan bakılacak . Size fikir olması için şunu söyleyebilirim ki solda iki yumurtamız gelişmişti femara ile ovitrelle vurulduğum günden bugüne kadar sürekli sol kasığım ağrıyor vede bel ağrısı buna eklendi üç gündür . Hepimize bol şans 👧 kızlar
M_erve ozlem2794 Bugun aşılamanın yapıldığı günü saymazsak 2.ci günü benim kasık ağrım var bakalım hayırlısı isteyen herkese rabbim nasip etsin inşallah 🥰
mommyinthefuture Gokcegoktug Ben de bu ay için iğnelerimi vurdum ama yumurtalar büyümemiş yeterince. Siz adetin ilk gününden sayarsanız kaçıncı gün oldunuz aşılamayı?
Gokcegoktug Lifeee Allah sonucunu güzel kılsın kaçıncı gün kan vereceksin ve idrar testi yapmadan mı kan vereceksek 🥲🥲🤭🤭
Gokcegoktug Lifeee yarın sabah testte çıkar diye düşünüyorum düşük yaptığımda 12. De çıkmıştı 14. Günde 🥲
Lifeee Gokcegoktug korkuyorum aslımda yapmaya testi iki yıl olacak neredeyse her ay negatif sonuç almak beni bu safaya getirdi galiba