Nazli18 ii69m7y][/url] Kızlar vajina altındaki kemikte sürekli bir ağrı var. Çok ciddi bir ağrı. Öyle ki zaman zaman topallıyorum yorulunca daha da artıyor. Oturup kalkamıyorum. İlk hamileliğimde hiç böyle olmamıştım bunu yaşayan var mı tam yerini görsel atacağım
_akalin3 Nazli18 saglı sollu bende de aynı yer agrıyo canım mahfediyor özellikle geceleri sag sol dönerken doktor yoruldugum için demişti internette vucut doguma hazırlıyor kendını dıye okudum galına dogumda bır tık kolay oluyormuş hazırladıgında ilk gebelikde yaşamamdım şimdi yasıyorum( ilki 26 haftalık dıgdu rahım agzı yetmezlıgınden) bunda ama 20. Haftalardan beri başladı şimdi 38 halen var ara ara
nilmur0 Nazli18 benim de tam olarak orası değil ama hep bir bakma ve açıma var. Yatakta dönerken oturduğum yerden kalkarken. İlk hamileliğimde yoktu hiç. Enfeksiyondan olabilir dedi doktor bi krem kullandım 7 gün oldu bugün krem bitti hala batma devam ediyor. 23 haftalığım
yozgey Nazli18 benzer bir ağrı bende de var ama yeri tam orası değil? Benim ki kasık bölgemde. Tüm ölçüm kontrol herşey yapılıyor ama bişi çıkmıyor. Muhtemelen oradan geçen bir sinire birşey dokunuyordur.
Nazli18 yozgey benimde görünürde bir şey yok bebekle de alakalı değil onu etkilemiyor ama Benim hayatımı o kadar etkiliyor ki 22. Haftadayım ama hareketlerim 40 haftalık gibi şuan çok zorlanıyorum
Nazli18 _akalin3 benim sadece sol tarafımda ve ilk hamileliğimde yoktu benimde bu 2. Ve hayatımı gerçekten çok zorlaştırıyor görünürde bir şey yok doktorunuz ne dedi size
_akalin3 Nazli18 doktorum kendimi yormamam gerektıgı söyledi gercekten daha az iş tuttugum günler daha az agrırdı
Nazli18 _akalin3 evet benimde öyle kendimi yorduğum günler üstüne basamıyorum bile topallıyorum resmen yatarak geçirdiysem biraz daha iyi oluyorum ama yine de çok zor acaba uzmanına gitsem mi diyorum ama bu ağrı için hangi bölüme gitmek gerekir ki
yozgey Nazli18 benim de aynı dr bebekle alakalı olmadığını söylüyor ve ekliyor doğumdan sonra geçer muhtemelen ama geçmezse fizik tedavi bir kontrol eder demişti. Benim de yaklaşık 16-17. Haftadan beri var. Yatakta dönmek tam bir sorun. Oturduğum yerden kalkmak ve ilk adımı atmak zor. Bebeğim iyi olsun yeter deyip katlanıyorum bu ağrıya.
Nazli18 yozgey evet aynen dediğiniz gibi hele o ilk adım 🥲 yatakta dönmek de oturup kalkmak da her şey çok zor. Doğumdan sonra geçeceğini bilsem yine şükür ama kalırsa diye korkuyorum dediğiniz gibi fizik tedavi vs görenler varmış nasıl bir ağrı ki bu sebebi ne hiçbir şey bilmiyorum
Nazli18 yozgey 22 haftadayım daha ve 5 kilo aldım aşırı olduğunu düşünmüyorum kiloyla alakalı değil sanırım
yozgey Nazli18 bende bilmiyorum inş doğum ile beraber geçer. 🙏🏻🙏🏻 Yani öyle umut ediyorum. Plasenta, kese, bişi bişi ordan geçen bir noktaya bası uyguluyor muhtemelen ve bize ağrı/acı olarak geri dönüyor. Sonuçta iç organlarımız yer değiştiriyor.