Merhaba herkese 16. haftadayım ve son 1 aydır aşırı şiddetli şekilde her gün abartısız başım ağrıyor. Benim ağrıyan bölgem sağ ve sol ön taraf yanlar. Ayağa kalkınca hareket edince şiddeti dayanılmayacak kadar artıyor. Doktor parol içebilirsin demişti ama bu ağrıya göre istisnasız her gün içmem gerek ilaç almak istemiyorum vücuduma dayanmaya çalışıyorum ısrarla. İki gün sonra kontrole gideceğim ve dayanamadığımı söylemeyi düşünüyorum 😞 Bu şekilde ağrı yaşayan var mı acaba ne zaman geçer…?