Abcd12 ben almayı düşünüyorum şahsen ihtiyaç olmazsa kullanmam zaten , annem kardeşime doğum yaptığında 2 gün sonra bi gece yarısı sütü kesilmişti babam gece gece çıkıp eczane aramıştı mama bulmak için zor bulmuştu hep o aklıma geliyor o yüzden olmalı bence yedek