Essraanil Kızlarrr tüp bebek transferim oldu hesaplara göre 4+4 haftalığımm.Betam bugün 2434 çıktıı doktor yarın gel keseye bakalım dediii.bu haftalarda olup keseyi gören oldu mu aranızda ?
Nerican Essraanil 4+4 kese görmedim betan 1509 çıkmıştı ama bu yüzden olabilir çok heyecanlı ve endişeliyim bu pazartesi günü gideceğiz keseyi görmeye sizin beta değeriniz yüksek görebilirsiniz belki ikiz olur ☺️
Essraanil Nerican çok şükür gördük kesemiİ yolk kesemizi de gördük nasipse haftaya cuma kalp atışı için çağırsı inşallah duyarız😍🙏🏻
Essraanil Meleeeda111 dün gördük 5+1 canım ama benim tüp bebek olduğu için betam biraz yüksekti en başından beri o yüzden erken görmüş oalbilirim