Sdt3456 deli gibi bi sancı oldu ve kafasını aşağıya itiyormus gibi hissettim ve sanki bebek aşağıya kaymış gibime geldi ama bu benim düşüncem daha doktora sormadım girmis mi diye 🤷🏻♀️Çünkü bebis yorulmus olacakki 2 gün falan çok yavas ve az hareket etti bende endişelenip acile gittim kalp atışları düzgün çıkınca rahatlayıp geldim 😂 şuan sancılarım da geçti tekmelerde normale döndü