Eda35sinan umut demek strese girmek beklenti içinde olmak demek.beklenti içinde olma.ben 3 ay beklentı içindeydim.her ay bakıodum ve gecıkme oluyordu piskolojık belirtiler bıle yaşıyordum mide bulantısı baş donmesi halszlık falan. Bir kere adetim beş gün gecikti dedim kesin hamileyim işte eşimle paylaştım hemen,gecikti falan dedm. Yani ümit ve beklenti içindeydim çok kasıklarım çok ağrıyodu olamıyordum adet hamileyken de böyle bir belirti var kasıkların çok ağrır ilk haftalar. Sonra bir baktım adet oldum 😂 Ondan sonraki ayda sinirlerim çok bozuldu dedim ki aman be hamile kalırsam kalırım kalmazsam da ne yapayım dedim saldım resmen böyle o ay boyunca çıktım gezdim arkadaşlarımla takıldım alışveriş yaptım yani aklıma hiç getirmedim desem yeridir hamile kalırmıym bu ay düşüncesını. tabi ben böyle devam ettim sonra eşim bana dediki sen bu ay adet olmadın olacak mısın acaba dedi dedim olurum ya gecikiyor zaten dedim son üç aydır düzensizleşti dedim kasıklarım da ağrıyor zaten olurum dedim sonra yine devam gezmelere tozmalara sonra eşim tekrar hatırlattı adet oldun mu diye olmadım dedim kaç gün geciktin dedi hesapladım sekiz günü gecikmiş ama kasıklarım böyle şişmiş ağrıyor patlayacak gibi oluyor böyle gecikince benim eşime dedim ki ya bu adetim de felaket bir ağrı çekeceğim heralde ben çünkü böyle oldu bekarken ve yedi gün sekiz gün boyunca yoğun kanama ve yoğun ağrı çekmiştim ondan korktum açıkçası o gün çok ertesi günü eşim kalkmış işe gitmiş ben yatıyordum gözümü açtım resmen gözümün önüne yeşil üzüm kokusu ve tadı geldi ve canım o kadar çok istedi o kadar çok çekti ki kalktım yataktan fırladım ne oluyor falan dedim bana hiç böyle bir şey olmamıştı karnımı tuttum düşündüm biraz sonra idrar testi yaptım çıkmadı ama emindim o an sanki çok hissettim zaten eşimi aradım ben hastaneye götürmüştüm kan testi vermek istiyorum dedim Oda “hamileysen zaten çıkar 1-2 hafta sonra teste” dedi.
İşi olduğu için çok uğraş Mak istemedi o an ama ben ısrar ettim sonra götürdü kan verdim 2 saat sonra çıktı sonuçları doktora Hamilesin Dedi😂
Yani sana bunu anlatıyorum ki benim olaya nasıl baktığımı gör beklenti içinde olmak en büyük hayal kırıklığı bence yani bu genel olarak böyledir zaten kimseden bir beklenti içinde olmamak kendinden bile.
Evet insan çok istiyor ilk zamanlar bebeği olsun benim de bir sene sonra falan oldu zaten o yüzden sana tavsiyem psikolojini şöyle ayarla daha yeni evliyim olursa olur olmazsa Allah bilir ne zaman vereceğini Gez takıl arkadaşlarınla vakit geçir ailenle vakit geçir kafandan tamamen çıkart beklenti içinde olma adet olacağım mı diye düşünme her ay acaba bu ay olabilecek miyim hamile diye düşünme..ne zaman ki unutup umursamazsan bir şeyleri hep daha iyiye gider tecrübeyle sabit🤔🙃♥️