yozgey Güzel hamişler, Bir yerde yazı okudum da, covid aşısı çeşidi ile bebek cinsiyetleri arasında bir anket yapmışlar. Bende ne olduğunu yazmadan size sormak istiyorum, bakalım çoğunluk ne çıkacak? Mesela ben; 3 doz biontech oldum ve kızım olacak
Merve201119 yozgey benimde bende üç doz biontech oldum canım kızım oluyor ama ne gibi ilgisi var anlamadim
Unlukacar yozgey canım cinsiyeti aşı değil erkek belirliyor takılma bunlara öyle olsa millet aşı olmayan da sırf cinsiyet için gider aşı olur
yozgey Merve201119 biontech aşı olanların genelde hep kızı olmuş. Bir tane erkek cvp geldi. Ben çok inanmadım ama merak da etmedim desem yalan olur. Bizlerde durum nasıl?
yozgey Unlukacar ben konuyu biliyorum. Sadece merak ediyorum. Yapılan anket taraflı mı yapıldı diye. Yoksa tabiki cinsiyeti baba belirliyor.
yozgey İnanan yok zaten, ben merakımdan yazdım diye yazdım zaten. Yanlı anket gibi duruyor. Baksanıza kız anaları hiç yazmıyor 🤣🤣 1-2 kişi hariç. 🥰🥰🥰