Simge10 Bugün nst de sancılarım çıktı 3 cm kadar açıklığım varmış ancak eve geldim sancılarım sıklaşması için 3 cm açıklık olup ne zaman doğum yaptınız acaba şuanda da sancılarım var adet sancısından daha şiddetli
bosyapmaa Simge10 3 cm açıklıktan 4 saat sonra doğum yaptım. Her doğum farklı tabii benim ki bayağı hızlı gelişmişti
Elifdemireel Simge10 Benim de 3 cm açıklığım var yarın doğuma gidicem önce normal deneyeceğiz olmazsa sezeryan denicez🌺
mrcmrc1903 Simge10 sancılarınız kaç çıktı nst de? Birde adet sancısı gibi mi? Bende 39+1 im bugün sanki adet olacakmış gibi sancım var.
bosyapmaa Simge10 sancılarım sıklaştı suni sancı da aldım suyumu doktor patlattı zaten çok sürmeden doğum gerçekleşti
Simge10 mrcmrc1903 benim adet sancısı gibi biraz daha şiddetli nst de 80 leri de gördüm ama düzenli değil
bosyapmaa Simge10 inşallah kolay bir doğum olur benim 41+1 de doğmasına rağmen minikti 3 kg doğdu yalnızca 😊
Tueaksy Ben 39+3 hamileyim cuma günü kontrole gittim nstde sancı falan çıkmadı doktorda haftaya kontrole gel dedi 🤣 bizimki gelmeye niyetli değil galiba 🤣