dilarabltc Kızlar 39. Haftadayiz ama ne gelen ne giden var ada çayı işe yariyormuş deneyen var mı içicem ama tedirgin oluyorum
ilkgebelikk dilarabltc doktorum 34. Haftadan itibaren günde 5 hurma ve 1 bardak ada çayı içmemi. Perine masajı squat önerdi
benkosarim Vallahi burada okuduklarıma göre korunmasız cinsel ilişki adaçayı hurma çok işe yarıyormuş bunları yapabilirsiniz
Gizem260 benkosarim korunmasız cinsel ilişki adaçayı hurma yürüyüş squat hepsini yapıyorum 39+4 oldum hala hiç bir belirti yok 🤦♀️
90Gulsen90 Gebelikte bitki çayı özellikle adaçayı kesinlikle içilmemeli, böyle şeylerde doktorunuza danışın bebeğinizi riske atmayın.
canmyavrum 90Gulsen90 36.haftamda doktorum ada çayını önerdi dsmkki pek sakıncası yokmuş. Bnde kafama göre içmezdim de doktor tavsiyesiyle başladm
Gizem260 90Gulsen90 benim doktorum önerdi adaçayını ya 34 ya 36 dan sonraydı sanırım günde 2-3 fincan iç dedi doğum için son haftalar bir sakıncası yok ama öncesinde tüketilmemesi gereken birşey
Canpolat 90Gulsen90 İlk aylarda 36’dan önce içilmemeli Yani.Düşük riski yaptığı için ama hanfendi zaten doğurmak istiyor onun için içebilir.
dilarabltc Gizem260 bende o kadar yer siliyorum 1 haftadir temizlik yaptim.hic oturmuyorum ama hic belirti yok sadece ara ara belim kasiklarim.agriyor birazda batmalae oluyor vajinaya ama yok gelen giden
benkosarim Gizem260 yanlış anlamayın cinsel ilişkiyi sıklaştırsanız mı bir günde 2′ye falan çıkarsanız rahim ağzını yumuşatıyormuş
Canpolat Gizem260 bende ufak ilçede yaşıyorum ne ada çayı ne ahududu çayı ne de hurma hiçbirşey bulamadım sinir oldum😀 evde squat yaptım geçen çatı ağrım hafifledi onu farkettim merdiven bulamıyorum sokakta 😀 eşim de ev merdiveni vardı duvara dayadım çıkıp iniyorum😀😀😀😀😀😀
dilarabltc benkosarim insanda bu sicaklarda nefret ediyor her seyden ya ama cok buyuk faydasi varmis dogum icin
Gizem260 dilarabltc valla çabaladıkça geri mi gidiyor anlamadım bende sürekli hareket halindeyim ama yok gelmiyo