hulya_6363 Spinal ve genel olarak kombine doğum yaptım bugün sorusu olan varsa sorabilir .bebeğim içinde sizlerden dua istiyorum şuan kuvezde
Muallime_97 hulya_6363 InsAllah bi an önce sağlıcakla kucağınıza alırsınız erken doğmasının sebebi neydi acaba bir de kaç kilo doğdu bebeğiniz
Birbebismeselesi hulya_6363 bir an önce sağlıkla birbirinize kavuşmanız dileğiyle 🙏🏻Bende 34+5im erken doğum riskim var, her an doğurabilirim. nasıl gelişti süreciniz kaç kg doğdu bebiş, önceden ciğer geliştirici yaptılar mı?
hulya_6363 Muallime_97 2.500 Gr doğdu canm tek arter ven vardı kordonunda o yüzden kilo almamaya başladı ve son 1 haftada bebeğin suyu bitti doktor kontrolüne gelmiştim bugün ve hemen acil sezeryanla alındı
Muallime_97 hulya_6363 ya bizim.de 3 hafta geriden geliyor suyu azalmisti ama çok şükür havuç suyu içtim düzeldi ben de erkenden almalarından korkuyorum ama yapacak da pek bişey kalmıyor galiba
hulya_6363 Birbebismeselesi evet canm 30.ve 33.haftada ciğer geliştirici iğne yaptırdım .çok şükür bebek iyi ama erken doğduğu için kuvezde suanda 2.500 kg doğdu ultrason da 2.260 ti kg olarak bugün sabah kontrol için geldim nst de sancım vardı ve bebeğinde suyu hiç kalmamisti doktor hemen sezeryanla aldi
Seymaaogretmenn12 Bende 5 gün önce 35+2 ' de doğum yaptım 2180 gram doğdu bebişim küvezdeydi yarın kavuşuyoruz 🥰 inşallah sizde biran önce kavuşursunuz
hulya_6363 Seymaaogretmenn12 ay inşallah canım bende kavusurum 🤲az önce ilk kez gidip gördüm ve agladim onu görünce çok tuhaf oldum
Birbebismeselesi hulya_6363 anladım canım, sağlıkla huzurla büyüt inşallah🥰 cok kısa bir süre sonra kucağında olacak eminim ben🙏🏻
Seymaaogretmenn12 hulya_6363 bende ağlamıştım ama hissettiğini söylediler o yüzden yanına gittiğimde bir daha hiç ağlamadım ama evde hergün bir ağlama sürecim oldu maalesef ki 🤦 geçecek bu günler inşallah biraz zor geçiyor ama sonu güzel bitecek inşallah 🙏
Piremsesannesi hulya_6363 ya çok geçmiş olsun . Üzülmeyin benim tam gününde doğum oldu ama ona rağmen küvezde bugün 13. Günü ilk defa bugün emzirebildim. 2 gün sonra da inşallah evimize getirebileceğiz .
hulya_6363 Piremsesannesi inşallah sağ salim evinize gidersiniz sağlıklı olsunlar da kuvezde bikac gün kalsalarda sorun dgl
Rabishanim hulya_6363 bişeycık olmaz bebeğine😏 35 ten aşağısı erken doğumdan sayılıyor.yanı en fazla bı kaç gun kalır cıkar.ciğerleri gelişmiştr👍🏻🙃tabıkı en kısa zamanda kavuşun allahın ıznı ıle sağlıkla🤭🤭
Conger hulya_6363 inşallah hemen kavuşursunuz bebeğinize🤲🏻27 haftalık hamileyim benimde kasılmalarım var ciğer geliştirici iğne yapıldı sizde böyle bir şey olmuş muydu dua edin inşallah
hulya_6363 Conger evet canm 27.haftamda kasılmalarım baslamisti 30 da ciğer geliştirici iğne yapıldı 33 tede yapıldı nst de hep sancım cikiyor su 35 e Kadar dayandık çok şükür suyu bittiği için erken doğum oldu
hulya_6363 Muallime_97 aynen canm yapacak bişey olmuyor biz elimizden geleni yapıyor ve gerisini Allah’a birakiyoruz sağlıklı olsunlar da inşallah erkende gelseler bizimle olsunlar 🤲🥲
HanifeAhmet hulya_6363 inşallah bebeğinize bir an önce kavuşursunuz kilosu bence gayet iyi ablam normal haftasında ( 40 ) bile 2750 Gr doğum yaptı ama çok şükür hiçbir sorun yaşamadı şimdi kuzumun biri 7 biri 6 yaşında çok şükür Allah sizede nasip etsin en güzelini inşallah 🙏❤️