Benimde 3 gun once falan eşimle temizlige girdik o sildi camlar mutfak dolaplari falan ama ayakta fazla kaldim pesine bez sık supur vileda toz al derken sonraki gunler agrim cok oldu islaklik yoktu agridan baskidan dolayi doguruyorum sanmistim gittim ama yorgunluktanmis.haftaniz ileriyse yorgunlukt.an olabilir.ama doktora gorunmenizde fayda var.