Ozgeseker 8den sonra başlamisti benim hatta 9 10 11 nirvanasinda yaşadım diyebilirim ağlamaktan kusmaktan içim disima çıkmıştı 😱😱 14te tamamen bitmişti şuan biraz erken sanki başlaması için canım
Rabia_1658 Lavinyaa8 ayy bende öyleydim en çok meyve ve kuruyemiş yedim kaju badem ceviz yemeye çalış
Rabia_1658 melikessuuu benim 7. Haftadan 20 ye kadar devam etti inşaAllah siz yaşamazsınız asla hatırlamak istemiyorum o günleri
-Papatya- melikessuuu yedinci haftanın sonralarına doğur başladı ve arttı ama şimdi azaldı çok şükür 13+3 haftalık olduk. Açlıktan başım dönerdi hiç bir şey yiyemezdim