Merhaba arkadaşlar doğuda memuruz arabamız yok ve sağlıkocağı uzak devlet hastanesi yakın ama sağlıkocağı bu aşı ile ilgileniyor, sorum şu bunu ben evde kendim uygulayabilir miyim damla şeklinde ağıza damlatılıyor çünkü yoksa kesinlikle yanlış bir şey mi yapmış olurum?