Ozgeseker Kızlar 25+4 haftaligim 3 4 gündür yürüdükçe topugumun üzerine bastıkça kalçama ağrı saplaniyor ve resmen yürütmüyor bel değil tam afedersiniz popomda ve çok acıyor yaşayan var mı hiç 😐🤔
2cocukluana Ben sol kalcam ozellikle adim attikca agri saplanirdi ilerleyen haftalarda iyice artti magnezyum başladı doktor bi tık duzeldi zaten artik ayaklrim falan şişti evin icinde anca yürüyorum agrilar o yuzden azaldi.
Meowmeow 2cocukluana bende de olmuştu, hatta ara ara oluyor. Evde yürüyüş, plates yapınca hemen düzeliyor. O yüzden sana da hafif tempo yürüyüş yapmanı öneririm. Bizim de 26 hafta oldu bugün
2cocukluana Meowmeow benim 37.hafta artik yurumem falan yavasladi karnim cok buyuk bebek dogum kanalinda fazla yürüdümmü kasıklarim fazla baski oluyor ve agriyor ve bazen baskidan dolayi akinti oluyor yuzden bugun kontrolum vardi doktorum bircok seyi yasakladi fazla yuruyemiyorum.