minnakanne2 açıkçası muzdur kaşardır cevizdir her gün yiyorum, meyve falan da yiyorum her gün ☺️ Ama koladır paketli gıdadır falan uzak dururum tam buğday ekmeği tüketiyorum. 50 mg lık şeker yüklemesinde şekerim çıkmıştı 100 gr da da normal çıktı ama yine de yediklerime dikkat etmem gerek, doktor öyle dedi 😬