Hafize30_ Merhaba😊 5 hafta 3 günlük gebeyim sadece sağ kasığımda sürekli ağrı hissediyorum. Yerleşme ağrısı mı oluyor sizce??
Sukran_demir Hafize30_ hayırlı olsun canım 🌺 yerleşme ağrısı bence. Bende de öyle olmuştu adet ağrısı şeklindeydi
EmineDefneGokce Hafize30_ tek taraflı ağrılarda doktora gidilmesi gerek canım . Bişey olduğunu düşünmüyorum ama hem git için rahatlar ☺️