Devlet hastanesıne 2 sefer randevum iptal edildi. Bırkeresınde gittim randevusuz kesınlıkle bakmıyoruz dediler magduriyet yaşadım. Gecen hafta özele gittim kontrole. Doktor kan aldırmamı söyledi sağlık ocagında aldırdım ben yarın sonucu göstereceğim. Bu şekilde.