Kizlar merhaba, gecen hafta çarşamba gunu kontrolum vardi doktorum ultrasonda yumurtlamam olduğunu söyledi. Esimden de catlatma ignesi almasini soyledi. Aldik hemşireler kendi yapti iğneyi. Dune kadar bi problem yoktu ( bi de Advanced Plus diye bi vitamin verdi) dunden beri cok kötü bi sekilde halsizlik var bugun de kasiklarimda hafif agri var ara ara agri oldu bide midemde bi tuhaflik var agir ya da sanci gibi bisey de degil anlamadim. Acaba bu vitaminden dolayi olabilir mi? Kafam cok karıştı suan bile midem bi anormal anlamadim gitti. Bi yardim edin nolursunuz..🤲🤲