Sabah lekelenmem oldu öğlene kadar karın ağrısı-bel ağrısı eklendi. Hastaneye gittim nst normal, kanama görünmüyor, bebek iyi durumda dediler.
Ama şimdi tekrar lekelenmem oldu. 😔 başına böyle bişey gelen var mı, hiç bir sebep bulunamadan lekelenme olur mu? Ağrıdan kıvranıyorum ama nst de ağrı da çıkmıyor. Napayım ben şimdi 😔