benguuusk benim her kontrole gittiğimde yüksek çıkıyor 15/8 genelde normalde hiç öyle bi problemim yok ama muayene öncesi hep yüksek heyecandan yapıyorsundır dediler, doktorum demişti evde ölç yüksek çıkarsa 20 dk sonra tekrar ölç düşmüşse problem yoktur kafana takma diye aklınızda bulunsun yüksek çıktı diye panik yapmayın 20-25 dk sonra yine ölçüp bakın ona göre hareket edin