Minikbebegim1999 eğer dokunduysa ve kusuyorsun iyi en azından cikartirsin hatta kendini biraz daha zorla hiç kalmasin. .. tarihini Bi kontrol et, ben 36 haftalık oldum hala ne yesem yemekten bir süre sonra kötü oluyorum eskisi kadar olmasamda kusuyorum. Dünde ben kan hapı ve vitamini birlikte aldım beynim döndü resmen ateşim çıktı indi, baya şiddetli bir şekilde kustum ne yediysem resmen nefesim kesildi ayakta durmakta zorlandım göz altlarım çöktü bir anda yüzümde kırmızı kırmızı noktalar çıktı.. ikisini bir aldığım için öldü büyük ihtimalle şimdi iyiyim şükür çıkarınca hep rahatladim senin gecmiyorsa bir acile git mutlaka 😞