Shnaks bende hamile olduğumu öğrendiğimde kızım 9 aylıktı ve inanılmaz düşkündü memeye asla bırakmaz diyordum zaten hemen kesmedim ben 13. Aya kadar emdi daha sonra bıraktık. Ben ne anneye ne emen bebeğe ne de karnındakine bi zararı olduğunu düşünmüyorum sadece benin doktorum aldığın vitaminler 3 e bölünür demişti bende kendimi halsiz yorgun hissetmeye başladığım gibi kestim iyi de oldu bi yandan ama kesme sürecinde lahusalık psikolojisi geri geldi bana 🤣🤷♀️🥲