Semilk05 slzttr cnm daha 7 haftalık virgül bile değil anlayamadım hiç bir şekilde ama bu sene kız senesi diyorlar belki kızdır 😂👩🍼
slzttr Semilk05 canım 4 hafta önceki görüntü daha gitmedim ama keseye göre yorum yapıyorlarmış ya ben de erkek senesi diye duydum
Semilk05 slzttr bilmem benimki de kız kime sorsam kız diyorlar valla 😂 erkek çok duymadım 10 da 2 erkek hayırlısı olsun inşallah en kısa zaman da öğrenirsin benim 12. Hafta da belli oldu cinsiyet