Elus oğlumda 1-1,5 ay falan kullanmıştım herhalde iki şişe aldığımı hatırlıyorum çok gazlı bi bebekti ve rahatlamadan uyumazdı bunları da düzenli kullanmak gerekiyormuş ki fayda etsin faydasını baya gördüm ikinci şişem bitince artık gerek duymadım normale dönmüştü bebeğim