Öncelikle hepinize merhaba kızlar. 20. haftama yeni girdim. 18. haftadan beri kasık bölgemde ağrı ve arada giren elektrik çarpması gibi bir şey var. Doktora gittim bütün tetkikler yapıldı hiçbir problem yok çok şükür fakat ağrım hala devam etmekte. Ayrıyetten mantar enfeksiyonu oldum. Krem kullanıyorum. Ve beyaz yoğurt Kesiği akıntım var. Onun dışında kaygılarım ve endişelerim. Bebeğime bir şey olur korkusu… Sizin gebelik nasıl gidiyor ?